Verboden te parkeren

Parkeren op de werf van De Vakschool is strikt verboden.

Door dit parkeerverbod kunnen werfverkeer en bewoners gescheiden blijven. Dat is noodzakelijk om de veiligheid te garanderen. Ook na de aanleg van het openbaar domein zullen er geen auto’s toegelaten worden op de site. Een beperkt aantal parkeerplaatsen zal aangeboden worden in de parkeergarage.

Bewoners van het Vakschoolhof kunnen een definitieve bewonerskaart aanvragen in de stedelijke mobiliteitswinkel. Daarmee mag je in de omliggende straten parkeren. Meer informatie over het aanvragen van een bewonerskaart is te vinden op de stedelijke website: www.sint-niklaas.be/onze-dienstverlening/mobiliteit/parkeren/abonnementen-toelatingen/toelating-bewonersparkeren , in de Mobiliteitswinkel (Grote Markt 1) of via parkeren@sint-niklaas.be.